El concert solidari de Rotary Club Igualada recapta 15.000 euros

martes, 6 de febrero de 2024

Comité Comunicació

El diumenge 4 de febrer, l’Ateneu Igualadí va acollir el tradicional Concert Benèfic del Rotary Club Igualada, que es va convertir en tot un èxit. Amb una assistència  d’unes 450 persones.

El públic va gaudir al ritme de la música de Queen, interpretada pel reconegut grup «Momo», principal banda tribut a Queen a Espanya i amb renom internacional.

El president del Rotary  Igualada, va destacar el valor de la solidaritat, afirmant que és una força que creix en compartir-la i que el Rotary, en col·laboració amb Dones Amb Empenta, volia transmetre un missatge d’esperança a totes les persones i famílies que han patit violència de gènere.

Joan Leon va dir «La solidaritat, com l’amor o l’amistat, està feta d’un material meravellós; quan més en dones als altres més en tens per tu i més feliç ets de continuar donant.. És la màgia de Rotary”.

Per la seva banda, les representants de Dones amb Empenta, van agrair el  haver estat les escollides i van animar a les dones assistents de públic a participar del projecte  com a voluntàries.

El concert, que va ser un homenatge vibrant a la llegenda musical de Queen, va aconseguir recaptar al voltant de 15.000 € en concepte d’entrades i donacions. D’aquí s’han de descomptar les despeses de contractació del grup i totes les altres, i el resultat anirà destinat al projecte «Veïnes per Veïnes» de l’entitat Dones Amb Empenta.

Aquest projecte té com a objectiu crear una xarxa de voluntàries i professionals per acompanyar les dones en situació de violència masclista en el seu procés de recuperació i reparació, oferint suport emocional i pràctic en diverses àrees de la seva vida quotidiana.Amb aquesta iniciativa, el Rotary Club no només ha aportat un espectacle de primer nivell a la comarca, sinó que també ha donat suport a una causa essencial per combatre la violència de gènere i promoure una societat més justa i solidària.Va ser un èxit de convocatòria, demostrant el suport i la solidaritat de la comunitat envers aquesta noble causa.