35º ANIVERSARI DEL ROTARY CLUB D'IGUALADA

domingo, 22 de octubre de 2023

Comité Comunicación

Ahir, divendres 20 d’octubre al Restaurant Sesoliveres el Rotary Club Igualada va celebrar els seus 35 anys a la ciutat amb un gran Sopar Solidari.

Els membres del Club van celebrar l’efemèride amb uns 120 convidats aproximadament, entre ells: socis, empresaris, amics, col·lectius i entitats que no van voler perdre’s la cita. La Veu de l’Anoia també va ser entre els convidats, ja que “ha estat destacada companya de viatge del Club en la nostra història”.

El Sopar Solidari va estar ple de sorpreses. Els assistents van poder gaudir de la presència de convidats especials, d’actuacions musicals i de les postres especialment creats per a l’ocasió del mestre pastisser J.Ma. Guasch i la reconeguda Pastisseria Targarona.

L’actual president del Rotary Club Igualada, Joan Leon, va agrair la presència de tots els assistents i amics que durant aquests 35 anys han format part de la família solidària del Rotary igualadí. Leon afirmava que estava “molt feliç i emocionat de veure la sala plena i tan alegre amb tantes persones que aprecio.”

Estem d'Aniversari, vols venir? 35 anys, son pocs o molts?

El Rotary Club Igualada celebra 35 anys amb un gran Sopar Solidari