ROTARY CLUB D'IGUALADA premia a la millor nota de les PAU, OMGRÉS S L'UNIVERSITAT

martes, 17 de septiembre de 2024

Comité Comunicació

Hem participat en l'acte de reconeixement als estudiants d'Igualada amb millors resultats a la PAU, organitzat per l'Ajuntament, on el Rotary Club Igualada col·labora des de la primera edició.

Cada any, premiem l'alumne amb la millor nota amb una estada en un Camp de Joventut Rotary al país europeu que triï. En els darrers 19 anys, més de 300 joves han estat guardonats a la nostra ciutat.

Felicitats, Marina, Martina, Gerard i Paula!

Rotary sempre ha estat compromès amb la joventut. A més dels 46.000 clubs en més de 200 països, comptem amb 9.000 clubs juvenils, coneguts com Rotaracts, molts d'ells ubicats a universitats.

Rotary impulsa programes d'intercanvi internacional, formació acadèmica i camps d'activitats com culturals, esportives, socials i mediambientals, mobilitzant al voltant de 8.000 joves cada any.